Gisteren, 23:02
Oos laat aan Shownieuws weten al een aantal dagen gedraaid te hebben voor een gloednieuw seizoen van De Augurkenkoning. Het wordt volgens de tafelzurenmagnaat een bomvol seizoen vol 'gekke dingen', waarin de familie ook een verre reis gaat maken.