Zoeken
Do 19 mrt, 23:46
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima dineren en overnachten in het Witte Huis bij president Trump. Ook onze premier, Rob Jetten is van de partij.
Gisteren, 23:17
Gisteren, 22:51
Gisteren, 22:06
Gisteren, 20:56
Gisteren, 20:15
Gisteren, 19:57
Gisteren, 19:42
Gisteren, 19:20
Gisteren, 17:04
Gisteren, 16:53
Gisteren, 10:10
Gisteren, 09:07