Volg KIJK

Shownieuws

Frans Duijts is woest omdat zijn stofzuiger niet wordt geleverd

Za 15 nov, 08:39

Hommeles in huize Duijts, want Frans' Dyson stofzuiger is nog steeds niet geleverd, na 5 weken. Dus hij pakt zijn laatste redmiddel, zijn Instagram account om een oproep te doen. Wij hebben Dyson ook gebeld, maar Frans moet echt zelf NOG een x contact opnemen met Dyson. Frans Duijts heeft zelf niet laten weten of er inmiddels contact is geweest.

Link gekopieerd

Ontvang de KIJK-nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws over de programma’s en series op KIJK.

Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.

© 2025 Talpa Network. Alle rechten voorbehouden. Geen tekst- en datamining.