Vandaag, 14:53
Deze week belt Johnny met Ingrid van Stichting Papageno. De stichting ondersteunt jongeren met autisme en organiseert jaarlijks het Papageno Concert, waar ook de jongeren zelf optreden naast artiesten als Danny de Munk en Anita Meyer. Een mooie aanleiding voor Ingrid om 'Het Spijt Me Zo' van Anita Meyer aan te vragen.