Vernietigend rapport schade aardbeving: Groningers hebben geen vertrouwen meer in overheid
Vandaag, 18:02
Dat het nog altijd niet goed gaat met de afhandeling van de schade door aardbevingen in Groningen, dat is geen geheim. Maar dat het zo slecht gaat als nu in een vernietigend rapport wordt geschetst, wisten we nog niet.