Do 25 juni, 22:28
Het wordt morgen echt heet, Code Rood. Blijf thuis en ga vooral niet de weg op, is de oproep. Terwijl de mussen van het dak vallen door de hitte bereidt Schiphol zich vol op sneeuw en ijskou! En, nog even tot de derde wedstrijd van Oranje, met de drukste Oranjemars tot nu toe. Maar kan de wedstrijd wel doorgaan?