Gisteren, 22:32
Na de overwinning van Oranje genieten we nog even na in Coevorden waar ze het groots vieren. En hoe staat het ondertussen met ons vertrouwen in het Nederlands elftal? Met deze temperaturen doen veel mensen het rustig aan, niet in Hoorn want daar werd vandaag de Iron Man triatlon gehouden.