Wo 4 mrt, 19:00
Raymond Mens bespreekt waarom we volgens hem Donald Trump in de toekomst misschien nog gaan missen. Hij legt uit dat het politieke fenomeen ‘Trumpisme’ waarschijnlijk blijft bestaan, zelfs als Trump zelf verdwijnt. Daarbij vergelijkt hij de situatie met George Bush, die ooit fel bekritiseerd werd maar later toch met meer waardering werd bekeken. Volgens Mens zit de echte verandering in de ideologische beweging achter Trump.