ClipsFilmsOnze zendersRadioSmart TV inlog
Volg KIJK

De Bondgenoten

Gooi 'm d'r maar weer in: de polonaise!

21 feb 2025, 14:18

De punten zijn binnen. Mark en de twee AI-kenners worden de loods uitgezwaaid met... natuurlijk weer een polonaise!

Link gekopieerd