ClipsFilmsOnze zendersRadioSmart TV inlog
Volg KIJK

Bureau Onrecht

Kees betaalde 4000 euro voor warmtepomp die nooit is geleverd

29 mei 2025, 20:29

Kees betaalde 4000 euro voor een warmtepomp die nooit geleverd werd. Het bedrijf bleek gesloten en onbereikbaar. Dennis van de Geest zoekt uit wat er met Kees’ geld is gebeurd en wie verantwoordelijk is. Bureau Onrecht gaat door tot de waarheid boven water komt.

Link gekopieerd