Gisteren, 14:48
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima waren zaterdag aanwezig bij de WK-wedstrijd tussen Nederland en Zweden. Na afloop zochten zij de spelers op in de kleedkamer, waar het koningspaar het team trots toesprak en feliciteerde met de overtuigende overwinning. En wat blijkt? Koning Willem-Alexander heeft ook gevoel voor voetbalhumor!