ClipsFilmsOnze zendersRadioSmart TV inlog
Volg KIJK

#Opdracht

Thomas rijdt offroad in de Beekse Bergen: ‘dan moet je iemand bellen!’

26 juni 2024, 18:34

Thomas en Stefan hebben bedacht om een leuk uitje te maken met de auto van Giel. Ze gaan naar Safaripark Beekse Bergen. Thomas rijdt het dierenverblijf in met de 4x4-functie van Giels auto.

Link gekopieerd